برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن ملی لیزینگ ایران – 06 تیر 1403

محمد رضا ستایش با اکثریت آرا به عضویت هیئت مدیره انجمن لیزینگ منصوب شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن ملی لیزینگ ایران، صبح روز دوشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۳ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اعضا برگزار شد.‌

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن ملی لیزینگ ایران با حضور نماینده اتاق ایران، بازرس قانونی انجمن،نماینده بانک مرکزی، روسای کارگروه ها، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های عضو برگزار گردید.

 با دستور جلسه گزارش عملکرد مالی و اجرایی هیئت مدیره منتهی به سال مالی ۱۴۰۲، گزارش فعالیت هیئت مدیره ، برنامه و بودجه سال مالی جدید، تصویب صورت های مالی، تصویب مبلغ ورودیه، حق عضویت سالیانه اعضا، انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل وانتخاب یک عضو اصلی و دو عضو علی البدل هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس مجمع ضمن خوش‌آمد‌گویی، از اعضای انجمن بخاطر همکاری و همدلی با انجمن در سال گذشته و همچنین از اتاق ایران به واسطه حمایت‌های مادی و معنوی بی‌شائبه قدردانی نمود

روح اله جراحی رئیس هیات مدیره انجمن به عنوان رئیس مجمع، شهاب الدین پور عباسی و حسن عشقی در سمت ناظرین و مهدی بسحاق به عنوان منشی مجمع با توافق اعضای حاضر انتخاب گردیدند.

دبیرکل انجمن ضمن تشکر از مدیران عامل برای حضور در مجمع، خلاصه‌ای از فعالیت‌های انجمن‌ و صورت‌های مالی در سال ۱۴۰۲ و پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۳ را ارائه نمود، که این گزارش با رأی اعضاء حاضر به تصویب رسید.

سپس شهاب حاتمی بازرس انجمن گزارش بازرسی را قرائت نمود و اعضای حاضر در جلسه نسبت به نکات مندرج در گزارش بازرسی به بحث و اظهار نظر پرداختند.

مجمع در دستور بعدی انتخاب بازرس جدید برای یکسال آتی قرار گرفت. آقایان شهاب حاتمی و  اسماعیل شمسیان به عنوان دو نامزد جایگاه بازرسی، معرفی شدند که آقای حاتمی به عنوان بازرس اصلی و آقای شمسیان به عنوان بازرس علی البدل توسط اعضای مجمع انتخاب شدند.

از دیگر مصوبات این جلسه انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های انجمن بود.

مسعود زارع، نیز در ادامه این نشست به عنوان نماینده بانک مرکزی حاضر شد و نکاتی را در رابطه با دستورالعمل اجرایی تأسیس، نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های لیزینگ‌ بیان داشت.

وی تاکید داشت: عملکرد هیات مدیره و دستاوردهای انجمن در پیگیری مشکلات و ایجاد وحدت رویه با هدف ارتقا سطح فعالیت صنعت قابل تقدیر است.

در ادامه، طبق دستور جلسه، برگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن صورت پذیرفت و 3 نفر از اعضا آمادگی خود را جهت عضویت در تصدی عیئت مدیره اعلام داشتند و برنامه‌های خود را به سمع عموم رساندند . پس از جمع آوری آراء از مجمع، محمدرضا ستایش از واسپاری کرمان موتور با کسب حداکثر آرا با عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انجمن  و حمیدرضا کردلوئی از لیزینگ ایران و حمید شهریار از بهمن لیزینگ به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

با توجه به سوابق ارزنده و فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی اعضای جدید، امید است فعالیت انجمن چون سنوات گذشته در جهت توسعه روز افزون و اشاعه دستاورد‌های نوین در صنعت لیزینگ ادامه یابد.

لینک خبر