اولین همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن در سال 1402

همسان با نیاز روز باید برنامه ریزی و عمل کنیم.

اولین همایش سراسری مدیران ارشد بانک در سال 1402 با حضور سرپرست بانک مسکن و اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
در این همایش که با محوریت ارزیابی عملکرد سال 1401 بانک و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها و چالش‌های پیش رو برگزار شد، آقای عسکری سرپرست بانک مسکن گفت: تا به امروز تسهیلاتی که در شهرهای بزرگ و دیگر شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعطا شده است، با مصوبه اخیر شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار، نسبت به متوسط قبلی 66 درصد افزایش یافته؛ بنابراین بر حجم مصارف ما اضافه‌ شده است.
سرپرست بانک مسکن  بیان داشت عملکرد بانک باید مطابق با نیاز روز تعریف و تغییر یابد، تا ضمن عمل به تعهدات خود، دراین حوزه دچار عدم تعادل نشویم.
در این همایش پنل‌های مختلف هم اندیشی و بررسی راهکارهای نوین بانکداری از جمله بانکداری الکترونیک و خدمات کارمزد محور برگزار شد و در انتها نیز از مدیریت‌های برتر در ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال 1401 قدردانی صورت گرفت.
لازم به ذکر است، که در پنل هم اندیشی برگزار شده، آقای سعید شیرزادی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن و آقای شهاب حاتمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن، گزارش عملکردی نسبت به فعالیت خود در مجموعه را ارائه دادند و مواردی را در تاکید بر هم افزایی میان بانک و گروه مالی بانک و شرکتهای تابعه و تعامل صورت گرفته در شرکت واسپاری آباد مسکن با بانک و شرکت های تابعه را به سمع و نظر مدیران بانک و گروه مالی رساندند.

لینک اصلی خبر : همسان با نیاز روز باید برنامه ریزی و عمل کنیم.

روابط عمومی شرکت واسپاری آباد مسکن  –  3 خرداد ۱۴۰۲ ساعت 16:30