اجلاس سراسری جهادگران اقتصادی، با شعار نیرومند ساختن توان و بنیه اقتصادی کشور برگزار شد.
حماسه حضور کارآفرینان و مدیران بنگاه های اقتصادی در آخرین روزهای بهمن

به گزارش روابط عمومی شرکت واسپاری، چهارمین اجلاس سراسری جهادگران اقتصادی با محوریت امنیت سرمایه­ گذاری در مشاغل پر ریسک با حمایت معنوی وزارتخانه ­های «صمت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» ، اتاق­های تعاون و اصناف تهران، با حضور حماسه ساز کارآفرینان و مدیران بنگاه های اقتصادی و با شعار نیرومند ساختن توان و بنیه اقتصادی کشور در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش­های بین ­المللی صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این اجلاس، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، دکتر شهریار «شفیعی» دکترای بازاریابی و برندسازی با بیان اینکه پیگیری اصول کاربردی مدیریتی در تقابل با چالش­ها و بهبود فضای کسب و کار و ارتقای دانش مدیریتی یکی از راهکارهای رونق اقتصادی است مراسم را آغاز نمود.

در ادامه چهارمین اجلاس سراسری جهادگران اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در مشاغل پر ریسک پنلی با اعضای شورای این سیاست‌گذاری با حضور دکتر محمد خالدی (مدیركل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد كشاورزی و عضو هیئت علمی موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد كشاورزی و توسعه روستایی) دکتر مهدی ستوده، دکتر محسن حجاریان (عضو انجمن بین المللی مدیریت آمریکا) دکتر علی دینی ترکمانی(عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی) و دکترمحمدمهدی رئیس زاده (دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران)، با موضوع سازمان­دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه­های تجاری و اقتصادی، شناخت و بررسی چالش­های کسب و کار و آشنایی با متدهای جهان CRM آشنایی با تکنیک­های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه­های اقتصادی، تولیدی و خدماتی ،نقش فناوری­ های نوین و استفاده بهینه از فضاهای مجازی در جذب مشتریان، آشنایی با تکنیک­های فروش حرفه­ای و اصول و فنون کاربردی بازاریابی و مذاکره، رعایت استانداردهای جهانی درکنترل کیفی خدمات، کاهش هزینه، ارزش افزوده و مدرن­سازی مجموعه­ ها و مدیریت هزینه­ ها در شرایط کنونی کشور برگزار شد.

دکتر “علی حکیم عطار” رئیس حوزه شورای سیاستگذاری اجلاس سـراسـری مدیران اقتصادی، جهادگــران اقتصادی و امنیت سرمایه­ گذاری در مشاغل پر ریسک نیز اظهار داشت: هدف این اجلاس، سرمایه­ گذاری، امنیت در مشاغل پر ریسک و تقدیر از کسانی است که در حوزه اقتصاد تلاش­های بی­ وقفه­ ای داشته ­اند؛ از جمله مدیرانی که تمام وقت و عمر خود را برای بارور کردن اقتصاد ایران و ارتقای بهره ­وری از این حوزه صرف کرده­اند.

وی افزود: گفتگو پیرامون آموزش مباحث اقتصادی، برندسازی، برگزاری پنل علمی توسط اساتید برتر اقتصادی ایران از جمله آیتم­ های این اجلاس بود که حضور در آن می­ تواند نتایج متعالی در حوزه اقتصاد داشته باشد.

رشد و موفقیت در عرصه سرمایه ­گذاری و اقتصاد مرهون مدیران پرتلاش در این حوزه است در واقع اقتصاد یک علم است که توسط این مدیران مدون گشته و ظهور یافته است.

گفتنی است در پایان این اجلاس، از برترین کارآفرینان و مدیران بنگاه­های اقتصادی تقدیر بعمل آمد و از عملکرد آقای شهاب حاتمی مدیرعامل محترم شرکت واسپاری آباد مسکن و اثر گذاری ایشان در زمینه لیزینگ مسکن تقدیر و تشکر بعمل آمد.

روابط عمومی شرکت واسپاری آباد مسکن  –  ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰